Monday, August 6, 2012

Traffic Jam dan Kuala Lumpur

Traffice Jam dan Kuala Lumpur memang tidak boleh dipisahkan lagi. Lagi pulak time puasa. Damn teruk. Hari ni Nuzul Quran dan Selangor cuti...Memang Jem nene la kan KL.
Gambar ni aku snap on the way masa balik kerja menuju ke Putra LRT. Aku rasa macam nak melompat + menjerit bagi tau orang yang tengah stuck dalam jem tu 'Padan Muka hangpa'...

Aku sebelum ni, tiap-tiap hari dok harung jem dekat Jalan Kinabalu menuju ke Jalan Sultan Ismail. Nightmare sungguhlah. Suppose 15 minit boleh sampai, tapi atas sebab yang tak dapat dikenalpasti punca jem, aku boleh stuck dekat 1 Jam. Dalam sejam tu, macam-macam lagu aku dah karaoke sorang-sorang dalam kereta. Bukan takat karaoke, siap berangan yang tak logik...Fuhhh memang hazab.Sekarang ni, tak perlu dah aku nak harung jem, naik train sudah!!!!Yippi Yippi. Jimat minyak.............Yippi Yippi lagi....Berlagak nauzubillah betul..hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Jejak komentar